Karrier
Irodai asszisztens
LEGFONTOSABB FELADATOK:
- Általános irodai feladatok ellátása
 - Napi munka támogatása
 - Dokumentációk kezelése és előkészítése (rendszerezés, scannelés, lefűzés, fénymásolás)
 - Különböző nyilvántartások vezetése / kezelése
 - Kapcsolattartás ügyfelekkel (telefon, email)
 - Beérkező és kimenő posták kezelése
 - Irodaszer- és egyéb beszerzések lebonyolítása
 - A jóváhagyott összesítők alapján a számlák szabályos kiállítása és megküldése az ügyfelek felé
 - Könyvelési anyag összeállítása és határidőben való eljuttatása a könyvelő részére
 - Mappastruktúra létrehozása és karbantartása a szerveren dokumentumok kezeléséhez
 
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
- Váci központi irodánkban (2600 Vác Dr. Csányi László krt. 49.)
 
RÁD VAN SZÜKSÉGÜNK, HA:
- Legalább középfokú végzettséged van
 - Teljes munkaidőben számíthatunk rád (Munkaidő. Hétfőtől – Péntekig 8:00-16:30)
 - MS Office programok felhasználói szintű ismerettel rendelkezel: magabiztos Excel és Word, Outlook kezelés fontos
 - Pontosan, hatékonyan végzed munkád
 - Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képességgel rendelkezel
 - Önállóság, rugalmasság, precizitás, türelem jellemez
 - Megbízhatóság, és lojálitás jellemzi a munkádat
 - Nyelvtudás nem szükséges
 
ELŐNY:
- hasonló területen szerzett 2-3 év munkatapasztalat
 
AMIT KÍNÁLUNK
- Hosszú távra tervezünk Veled
 - Céges telefon és laptop
 - Versenyképes fizetés
 - 8 órás bejelentés
 
A jelentkezésedet email-en teheted meg a szarvas.zsolt@safetyzone.hu címen, amihez kérlek csatold:
- Fényképes Önéletrajz